Diner Pensant met Marjoleine de Vos

Zoals vorige jaren hebben we in de Arboretumkerk ook dit seizoen weer meerdere avonden een Diner Pensant. Een succesvolle formule waarbij de gasten onder het genot van een heerlijk vegetarisch diner een paar lezingen horen maar ook zelf vragen krijgt; daarover ga je discussieren met je tafelgenoten.Marjoleine de Vos is onze spreker bij het eerste Diner Pensant van dit seizoen. De Vos is een veelzijdig mens: ze is schrijfster, dichteres, columniste, essayiste en redacteur bij het NRC. Ze schrijft over koken, over de natuur, over kunst en literatuur, over wandelen en over houden van en missen. Haar eerste dichtbundel met de intrigerende titel “Zeehond graag” verscheen in 2000. Haar laatste, prachtige, boek is getiteld “En steeds is aller er; Over missen en herinneren” (2023). Kortom: het wordt (weer) een inspirerende avond. Kosten 25 euro per persoon voor diner en denken, exclusief drankjes. Iedereen is welkom! De avond is in de Arboretumkerk, August Faliseweg 22 in Wageningen, begint om 17:30 en eindigt ca 21:00.

Let op! Het Diner Pensant is vol, je kunt je nog aanmelden voor de wachtlijst. Als er afzeggingen zijn, zullen we mensen op de wachtlijst bellen/mailen om de vrijgekomen plekken aan te bieden.

Aanmelden kan voor 7 oktober 2024 via dit formulier.

Mail bij vragen naar secretaris@arboretumkerk.nl.

Opgeven voor de wachtlijst kan voor 7 oktober 2024 via dit formulier,